מלאו את הטופס ונחזור אליכם

מורה יוזם ומטמיע תכניות ייחודיות בתחום אקלים חינוכי מיטבי

איתור מצבי סיכון ובניית יוזמה חינוכית מותאמת למניעה וצמצום מצבי סיכון

רכזת: עדי כהן
עדי בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני בטיפול באמצעות דרמה. בעברה ניהלה עדי, במשך שש שנים, מרכז לבני נוער במצבי סיכון ומצוקה. כמו כן פיתחה והפעילה מודלים ייחודיים לאיתור וטיפול במצבי סיכון במסגרות הבית ספריות בעריית חולון. בשנים האחרונות מעבירה עדי סדנאות והרצאות הן לצוותים חינוכיים והן לצוותים אחרים, משפחות וקבוצות נוספות בנושאים עסקיים, יחסי אנוש, דינמיקה קבוצתית, מצבי סיכון, נוער וצעירים בסיכון.
תכנית דו-שנתית
שעות אקדמאיות: 60 שעות בכל שנת לימודים
מועד: ימי רביעי 16:00 – 19:15
הקורס יאפשר למשתתפים לבחון את נושא האקלים החינוכי מזווית חדשנית. במהלך הקורס, נגלה כי מצבי סיכון אינם בהכרח המצבים אליהם אנחנו מורגלים להתייחס ככאלה. נלמד כיצד לאתר מצבי סיכון ומצוקה ועל ההבדל ביניהם ולבסוף נגלה כיצד על ידי שיפור האקלים החינוכי אנו יכולים לצמצם מצבי סיכון במסגרת החינוכית בפרט ובחייו של הילד ככלל. מטרת העל של הקורס היא לאפשר לעו”ה לבחון את המסגרת החינוכית בה הם מלמדים, לאבחן את סטטוס מצבי הסיכון הקיים ולבסוף להתאים, לבנות וליישם יוזמה חינוכית מותאמת לאבחון המסגרת החינוכית בה הם מלמדים. הקורס מועבר תוך התייחסות פרטנית לכל מורה וגננת, ולכל כיתה וגן. רבים מהתכנים מועברים בדרך חווייתית וסדנאית, תוך פיתוח מיומנות של בחינה עצמית ולמידת כלים של התבוננות וניתוח מציאות.
קהל היעד: התכנית מיועדת לעובדי הוראה בדרגה 6-8.
שכר לימוד: הקורס מסובסד ע”י משרד החינוך.
מתכונת הלימודים: 60 שעות לימוד בכל שנה.
גמול השתלמות לעו”ה: 60 שעות לצורך קידום מקצועי במסגרת “אופק חדש” בכל שנת לימודים. סה”כ 120 שעות.

להרשמה לחצו כאן